Over onze school

Onze school

Je leven is een cadeau en dan is het wel zo fijn dat je echt gezien wordt zoals je bent. Op De Vlinderboom willen we dat elk kind ontdekt waarin het goed is, hoe het voor anderen kan zorgen en dat iedereen erbij hoort. Door elkaars waarde te zien maken we de wereld veilig en fijn om in te leren. Kinderen die zich veilig voelen, leren met plezier!

Over de organisatieBeleidIdentiteit

Plezier

Onze school heeft alles in huis om leren leuk te maken. Handig voor kinderen die niet de hele dag stil willen zitten. Rekensommen kan je ook springen en dicteewoorden kun je ook rennend oefenen. Dans, presenteren of andere talenten worden ingezet tijdens de vieringen. En we gaan niet één keer per jaar op een schoolreisje. Bij elk thema worden kinderen weer uitgedaagd om de wereld te ontdekken.

Ons team

Enthousiast, ervaren, betrokken en met veel energie staat ons team elke dag klaar. Ons team is een mix van startende en ervaren leerkrachten. Iedereen uniek en met zijn eigen kennis, inzichten en ervaringen. Een bont gezelschap van verschillende personen bij elkaar. Waarbij we leren van en met elkaar.

Bekijk ons team

Medezeggenschapsraad (MR) en Oudercommissie (OR)

Vergaderen daar houden ze wel van in de medezeggenschapsraad en oudercommissie. Eerlijk? Nee hoor. De ouders en teamleden zorgen ervoor dat de schooltijd van uw kind onvergetelijk wordt. Met projecten en vieringen. En ook met goed beleid. Vergaderen hoort er dan bij. Maar het moet wel leuk blijven. Dus we houden elkaar scherp en blijven bij de les. Samen kom je immers verder.

Wereldburger

Naast de basisvakken rekenen, taal, spelling en begrijpend lezen hebben we op onze school een breed onderwijsaanbod. We spreiden samen met de kinderen onze vleugels uit en ontdekken de wereld. Net als de vlinders in de natuur. De wereld is niet in hokjes te verdelen. Onze school ook niet. Alles in de wereld is met elkaar verbonden.

Ons onderwijs

Stichting CNS Ede

Open en uitnodigend. Dat is wat wij zijn. Vanuit onze christelijke identiteit bieden wij bijzonder goed onderwijs voor elke leerling in veilige, eigentijdse en uitdagende scholen. Uit alles wat we doen spreken vier woorden: vertrouwen, verbinding, verantwoordelijkheid en vakmanschap.

Naar website CNS Ede